با سلام 

تصویری از بیانات رهبر انقلاب، امام خامنه ای، درباره امام حسین علیه السلام و آزادیخواهی و عدالت طلبی به زبان انگلیسی آماده شده است که تقدیم می شود 

 

برای مشاهده تصویر در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید

Click on the image to enlarge

Ashura

دریافت تصویر بالا| Download
عنوان: Ashura
حجم: 832 کیلوبایت

 

متن فارسی و انگلیسی موجود در تصویر بالا:

A quote about Imam Hussain by Ayatullah Khamenei, the supreme leader of the Islamic commuinity:

Today, Imam Hussain (a.s.) is known to the world more than he was 5 centuries, 10 centuries ago. Today the situation is as such that when impartial intellectuals learn about the history of Islam, and the story of Imam Hussain (a.s.), they feel humble. Even for those who do not know anything about Islam, yet they recognize the notions of freedom, justice, dignity, elevation, and lofty human values, Imam Hussain (PBUH) is an invaluable role model in seeking liberty and justice, in rising up against vices and evils as well as in fighting ignorance and humiliation of mankind.

- Imam Khamenei (Speech in April 14, 2000)

 

امروز بیش از پنج قرن و ده قرن پیش، حسین‌بن‌علىِ اسلام و شما، در دنیا شناخته شده است. امروز وضع به گونه‌ای است که متفکّران و روشنفکران و آنهایی که بیغرضند، وقتی به تاریخ اسلام بر میخورند و ماجرای امام حسین را میبینند، احساس خضوع میکنند. آنهایی که از اسلام سر در نمی‌آورند، اما مفاهیم آزادی، عدالت، عزّت، اعتلاء و ارزشهای والای انسانی را میفهمند، با این دید نگاه میکنند و امام حسین، امام آنها در آزادیخواهی، در عدالت‌طلبی، در مبارزه با بدیها و زشتیها و در مبارزه با جهل و زبونی انسان است.

(بیانات رهبر انقلاب، امام خامنه ای، درتاریخ 26 فروردین 1379)

 

 

 

 

+ترجمه متن بیانات بالا توسط سایت english.khamenei.ir انجام شده است

 

+همه تصاویر درستان وقف در راه خدا و ترویج فرهنگ و عقائد اسلامی است و هرگونه بازنشر و استفاده از این تصاویر در این جهت موجب رضایت است.

 

+آدرس اینستاگرام: ashuraquotes 

+آدرس وبلاگ انگلیسی زبان درستان: ashuraaa.wordpress.com

با توجه به مسدود بودن سیستم وردپرس در ایران برای ورود به وبلاگ انگلیسی، نیاز به نرم افزار دارید.