بسم الله الرحمن الرحیم

عنوان وبلاگ دُرُستان از نام "شهید اسماعیل درستان" گرفته شده است. پیش از این درستان با نام های دیگری شناخته شده بود تا این که در سال 1392 تصمیم گرفته شد تا نام یکی از شهیدان زینت بخش این وبلاگ شود. 

 

هدف از وبلاگ درستان، تولید محتوا در حد توان و به اشتراک گذاری آن ها در فضای مجازی است "و خداوند هیچ کس را جز به اندازه ی توانش تکلیف نمی کند (لا یکلف الله نفسا الا وسعها)" 

 

چندسالی است که بیشترین فعالیت درستان در زمینه طراحی و آماده سازی احادیث و تصاویر انگلیسی برای معرفی امام حسین علیه السلام و عاشورای واقعی به جهان است تا اگر خدا بخواهد گامی در جهت تعجیل در ظهور حضرت صاحب الزمان عجل الله برداشته شود. 

این احادیث و تصاویر به منظور جذب مخاطب غیر مسلمان و غیر ایرانی و با لوگوی وبلاگ انگلیسی زبان درستان (ashuraaa.wordpress.com) و یا بدون لوگو منتشر می شوند. 

 در ترجمه احادیث به زبان انگلیسی تلاش شده است تا بیشترین دقت صورت بگیرد و بیشترین تطابق را با متن عربی و فارسی حدیث داشته باشد.

 

درستان در تاریخ 27 تیرماه 1394 از بلاگفا به بلاگ مهاجرت کرده است به امید این که بتواند گام های موثرتری در نشر محتوا برای مخاطبان ایرانی بردارد.

________________

 

تصاویر طراحی شده به زبان انگلیسی را می توانید در صفحات زیر نیز دنبال کنید:

 

1- وبلاگ انگلیسی زبان درستان   ashuraaa.wordpress.com  

(این وبلاگ با هدف معرفی امام حسین و عاشورا به جهان فعالیت می کند.  

 با توجه به این که سیستم وردپرس در ایران مسدود است برای ورود به این وبلاگ نیاز به نرم افزار دارید. در حال حاضر این وبلاگ از طرف اینستاگرام و فیس بوک نیز مسدود شده است)

 

 

2- درستان در اینستاگرام:  husayn.ashura

 

3- درستان در کانال ایتا : درستان به تازگی در ایتا نیز راه اندازه شده و تصاویر به تدریج در آن قرار خواهند گرفت 

eitaa.com/dorostaan