بسم الله الرحمن الرحیم

با نزدیک شدن به زمان برگزاری اردوهای جهادی تابستانه، به حول و قوه الهی، فرصتی ایجاد شد تا به تدریج برگه های رنگ آمیزی کودکان برای استفاده ی جهادگران و فعالان فرهنگی در اینترنت قرار گیرد. 

بخش اول این تصاویر مربوط به برگه های رنگ آمیزی کودکان با موضوع اصلی امام زمان عجل الله و مهدویت است که به موضوعاتی همچون حجاب و صدقه نیز اشاره دارد. اصل تصاویر را از اینترنت جمع آوری کردم که در واقع تصاویر موجود در کتاب های رنگ آمیزی کودکان هستند اما با ایجاد تغییراتی در آن ها، شما می توانید هم اکنون این تصاویر را با کیفیت مناسب دریافت کنید و بر روی کاغذ A4 پرینت نمایید.

روش کار:

روش کار می تواند به این صورت باشد که برگه ها را همراه با مداد رنگی بین کودکان توزیع کنید تا این برگه ها را رنگ آمیزی کنند و در حین رنگ آمیزی یا پس از آن هریک از کودکان می توانند در مورد نقاشی ای که رنگ کرده اند، صحبت کنند و شما هم در همین هنگام می توانید در مورد امام زمان به آن ها اطلاعات دهید و آن ها را با امام زمان آشنا کنید. هم چنین می توانید جوایزی هم برای کودکان در نظر بگیرید. در پایان نیز می توانید برگه های کودکان را در صورت تمایل خودشان جمع آوری کنید و در مراسم یا جشنی که معمولا در اردوهای جهادی برگزار می شود، یک نمایشگاه نقاشی از نقاشی های کودکان روستاها برگزار نمایید. 

  

با آرزوی توفیق روز افزون برای جهادگران

التماس دعا


>>برای مشاهده و دریافت تصاویر در ابعاد A4 ابتدا روی آن ها کلیک کنید و یا از لینک های دریافت استفاده کنید

Click on the images to enlarge and save or download them via the links below

رنگ آمیزی امام زمان

رنگ آمیزی با موضوع امام زمان و حجاب

صدقه برای امام زمان عجل الله 

دریافت تصویر بالا در ابعاد A4 
حجم: 584 کیلوبایت

رنگ آمیزی امام زمان

رنگ آمیزی با موضوع امام زمان

دریافت تصویر بالا در ابعاد A4 
حجم: 540 کیلوبایت

رنگ آمیزی امام زمان

رنگ آمیزی با موضوع امام زمان عجل الله

دریافت تصویر بالا در ابعاد A4
حجم: 1.46 مگابایت