حدیث انگلیسی از پیامبر اکرم صلی الله درباره امام زمان عجل الله آماده شده است که تقدیم می شود.

این حدیث در حدود ده سال پیش در ابعاد مستطیل شکل و با ترکیبی از دو حدیث از پیامبر اکرم صلی الله ساخته شده بود و در اینجا منتشر شده بود. اگرچه هر دو حدیث همراه با منبع به صورت جداگانه در کپشن یا همان زیرنویس تصویر آورده شد اما این تصویر بود که به تنهایی در اینترنت بارها و بارها توسط دوستداران امام زمان به اشتراک گذاشته شد. به همین خاطر مجددا این تصویر را فقط با یکی از احادیث پیامبر اکرم صلی الله و در ابعاد مربع شکل مناسب برای شبکه های اجتماعی تهیه کردم و منبع حدیث نیز در تصویر آورده شده است که به نوعی جبران خطای اینجانب نیز باشد. 

 

 

دانلود تصویر بالا 
حجم: 604 کیلوبایت
 


 

متن عربی و ترجمه فارسی و انگلیسی حدیث: 

قال النبی صلی الله علیه و آله: لاتذهب الدنیا حتى یقوم بأمر امتی رجل من ولد الحسین یملاها عدلا کما ملئت ظلما وجورا

 

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمود: دنیا به پایان نمی رسد تا این که مردی از فرزندان حسین عهده دار امت من می شود و زمین را پر از قسط و عدل می کند، همانگونه که از ظلم و جور پر شده باشد.

(بحار الانوار، جلد 51، صفحه 66)

 

The world will not end until a man from the descendants of Hussain, [Mahdi], takes charge of the affairs of the world and fills it with justice and equity as it is filled with injustice and tyranny.

 -Prophet Muhammad (PBUH) (Bihar al-Anwar, Vol. 51, P. 66)

 

 

 

+همه تصاویر درستان وقف در راه خدا و ترویج فرهنگ و عقائد اسلامی است و هرگونه بازنشر و استفاده از این تصاویر در این جهت موجب رضایت است.

 

+آدرس اینستاگرام: husayn.ashura   

+آدرس وبلاگ انگلیسی زبان درستان:

 ashuraaa.wordpress.com

+با توجه به مسدود بودن سیستم وردپرس در ایران برای ورود به وبلاگ انگلیسی ما، نیاز به نرم افزار دارید. تصاویر انگلیسی با لوگوی وبلاگ انگلیسی زبان منتشر  شده اند.