تصویر جدید و زیبا از حدیث انگلیسی حسین منی و انا من حسین احب الله من احب حسینا از پیامبر اکرم صلی الله درباره امام حسین علیه السلام در دو رنگ پس زمینه و مناسب برای میلاد حضرت و ایام عید 

 

 

قال رسول الله صلی الله علیه و آله

حسین منی و انا من حسین. احب الله من احب حسینا

حسین از من است و من از حسین هستم. هرکس که حسین را دوست بدارد، خدا او را دوست می دارد.

سنن ترمذی، ج 6، حدیث 3775

 

Click on the image to enlarge and save its full size or Click the link below to download it

Download |دریافت
حجم: 445 کیلوبایت
 

Download |دریافت
حجم: 442 کیلوبایت
 


Hussain is from me and I am from Hussain. God loves who loves Hussain.

-prophet Muhammad (PBUH)

Sunan al-Termizi, V.6, No.3775

 

 

+ این حدیث در منابع سنی و شیعه نقل شده و برای تبلیغ بیشتر تشیع، منبع حدیث را از "سنن ترمذی" که از منابع معتبر تسنن هست، آوردم. 

+همه تصاویر درستان وقف در راه خدا و ترویج فرهنگ و عقائد اسلامی است و هرگونه بازنشر و استفاده از این تصاویر در این جهت موجب رضایت است.

 

 

+آدرس اینستاگرامhusayn.ashura  

+آدرس وبلاگ انگلیسی زبان درستان: ashuraaa.wordpress.com

با توجه به مسدود بودن سیستم وردپرس در ایران برای ورود به وبلاگ انگلیسی ما، نیاز به نرم افزار دارید.