با سلام با نزدیک شدن به ایام محرم، حدیث مشهور پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در ویرایش جدید تقدیم می شود. 

 
 
 
 
برای مشاهده و دریافت تصاویر در ابعاد بزرگ تر روی آن ها کلیک کنید.
Clikc on the image to enlarge
 
 
 

Hussain is from me and I am from Hussain. God loves who loves Hussain.

prophet Muhammad (PBUH)

Sunan al-Termizi, V.6, No.3775

 

قال رسول الله صلی الله علیه و آله

حسین منی و انا من حسین. احب الله من احب حسینا

حسین از من است و من از حسین هستم. هرکس که حسین را دوست بدارد، خدا او را دوست می دارد.

سنن ترمذی، ج 6، حدیث 3775

 

 

+ این عکس پیش از این منتشر شده بود اما این بار قسمت دوم حدیث را هم به اون اضافه کردم و منبع  هم در خود تصویر آورده شد. این حدیث در منابع سنی و شیعه نقل شده و برای تبلیغ بیشتر تشیع، منبع حدیث را از "سنن ترمذی" که از منابع معتبر تسنن هست، آوردم. 

 

+ تصاویر این وبلاگ وقف هستند و بازنشر آن ها آزاد است. 

 

+ یادمان باشد که بازنشر در هیچ کدام از شبکه های مجازی، به اندازه بازنشر در وب سایت ها و وبلاگ ها مفید نخواهد بود. 

 هدف اصلی، بازنشر در وبلاگ ها و وب سایت هاست تا بتوانید نتایج موتورهای جستجو مثل گوگل را تغییر دهید. 

با فعالیت در شبکه های مجازی به علت محدودیتی که این شبکه ها دارند، نمی توانید با مخاطبان غیر ایرانی و غیر مسلمان خیلی ارتباط برقرار کنید و بنابراین صرف فعالیت در شبکه های مجازی، نه تغییری در گوگل ایجاد می شود و نه می توانید امام حسین را به جهان معرفی کنید.