تصویری به زبان انگلیسی با توجه به حدیث شریف پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله درباره حضرت ولی عصر عجل الله تعالی، آماده شده که برای استفاده و بازنشر توسط فعالان فرهنگی در دو اندازه تقدیم می شود. 

جمله ی مورد استفاده در این تصویر نیز در دو فرمت PNG و فرمت PSD در ادامه برای دریافت قرار داده شده است تا دوستانی که نرم افزار فتوشاپ دارند بتوانند راحت تر از آن بر روی تصاویر مورد نظر خودشان استفاده کنند. 

حدیث پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله پیش از این به صورت کامل در تصویر دیگری با عنوان the 12th imam منتشر شده بود که  می توانید آن را در اینجا ببینید. 

عکس پس زمینه مربوط به مسجد مقدس جمکران در قم است که در حدود 2-3 سال پیش گرفته شده. 


مهدی موعود (عجل الله)، مردی از نسل حسین (علیه السلام) است

The promised Mahdi is a man from the descendant of Husayn

حجم: 2.29 مگابایت
 ابعاد: 1194 در 2592 پیکسل (ابعاد حدود A1)
فرمت: jpg

دریافت تصویر مربعی شکل در ابعاد اصلی
حجم: 370 کیلوبایت

ابعاد: 800 در 800

تصویر مربع شکل، مناسب برای بازنشر در شبکه های اجتماعی


دریافت فایل لایه باز شامل جمله بالا
حجم: 767 کیلوبایت
فرمت PSD


دریافت فایل PNG تصویر جمله بالا 

حجم: 49.1 کیلوبایت


+ماشین رو برداشت و رفت مسجد جمکران. موقع برگشت از مسجد تا اومد از در خروجی حیاط مسجد خارج شه، چشمش به چندتا خانوم با ساک های سنگین افتاد که کنار خیابون وایساده بودن. به فکرش رسید که سوارشون کنه و تا یه جایی برسوندشون که خانوم ها مهلت ندادند و با دست کوبیدن به شیشه ماشین...

وقتی هر پنج نفرشون سوار ماشین شدن، یکی از خانم ها که جلو نشسته بود شروع کرد به صحبت کردن و گفت ما یه سری کتاب یا قرآن داریم که باید از اون یکی درِ جمکران ببریم داخل مسجد. ظاهرا کار فرهنگی می کردند. اون خانوم گفت من به امام زمان متوسل شدم تا یکی بیاد و ما رو برسونه و بعد ادامه داد شما ما رو رسوندی اما دیگه کسی رو سوار نکن! من باشم کسی رو سوار نمی کنم. چه طور اعتماد می کنی؟!...

تو راه برگشت از مسجد به توسل اون خانم به امام زمان فکر می کرد؛ به این که چه قدر کار امام زمانش درسته که یه راننده ی خانوم رو برای خانوم ها می فرستن؛ می دونست هیچ چیزی تو این دنیا اتفاقی نیست اما باورش نمی شد امام زمان از بین این همه راننده، اونو انتخاب کرده باشن که یهو یادش افتاد قبلا به امام زمانش گفته بود من هیچ کاری از دستم بر نمیاد آقا که برای شما  انجام بدم اما رانندگی بلدم!