حدیث تصویری به دو زبان انگلیسی و عربی از حضرت محمد صلی الله علیه و آله درباره کربلا و امام حسین علیه السلام آماده شده که تقدیم دوستان به ویژه اعضای فعال گروه جهاد عاشورایی می شود. 

 

حدیث موجود در تصویر : 

 

پیامبر خدا (ص) فرمود:

پسرم حسین در سرزمینى به خاک سپرده مى‏ شود که به آن کربلا گویند، زمین ممتازى که همواره گنبد اسلام بوده است، چنان که خدا یاران مومن حضرت نوح را در همانجا از طوفان نجات داد .

کامل الزیارات، ص،269، باب 88، ح 8

 

“My son is buried in a land called Karbala, a monument which has always been an Islamic Dome as God saved the companions of the Prophet Noah from the hurricane there.”

Prophet Muhammad (PBUH) (Kamil Al-Ziarat; p.269)

>> برای مشاهده تصویر در ابعاد اصلی روی تصویر و یا روی لینک زیر کلیک کنید.

دریافت تصویر در ابعاد اصلی
حجم: 278 کیلوبایت

 

دریافت
حجم: 251 کیلوبایت

 

قال رسول الله صلى الله علیه و آله:

 

 “یُقْبَرُ ابْنِی بِأَرْضٍ یُقَالُ لَهَا کَرْبَلَاءُ هِیَ الْبُقْعَةُ الَّتِی کَانَتْ فِیهَا قُبَّةُ الْإِسْلَامِ الَّتِی نَجَّى اللَّهُ عَلَیْهَا الْمُؤْمِنِینَ الَّذِینَ آمَنُوا مَعَ نُوحٍ فِی الطُّوفَانِ”

کامل الزیارات، صفحه 269

 
 

 + زبان حال: اولین بار حدیث موجود در تصویر را به زبان فارسی روی یک بنر که به دیوار حرم حضرت معصومه سلام الله علیها نصب شده بود، دیدم و فارسی آن را در اینترنت جست و جو کردم  و منبع حدیث را پیدا کردم و بعد در منبع یعنی در کتاب کامل الزیاره به دنبال این حدیث گشتم تا از معتبر بودن منبع مطمئن شوم و بعد خودم آن را به زبان انگلیسی برگرداندم و به یک مترجم دیگر هم نشان دادم که آن را تایید کند و همه ی این روند را گفتم که بگویم ای کاش روحانیونی که آشنا به منابع حدیث و مسلط بر زبان انگلیسی هستند، برای ترجمه و نشر احادیث موجود از ائمه معصومین به زبان انگلیسی و زبان های دیگر در سطح اینترنت تلاش می کردند تا هم امثال ما منبعی برای تصویر سازی داشته باشیم و هم غیر فارسی و عربی زبانان هم به احادیث ائمه معصومین دسترسی داشته باشند. 

 

+ این تصویر پیش از این در وبلاگ دیگر بنده به نام Ashura منتشر شده است. این تصاویر وقف هستند و باز نشر این تصاویر به هر نحو موجب امتنان است.