بسم الله الرحمن الرحیم

تصویری از کلام امام خمینی درباره امام حسین علیه السلام به دو زبان انگلیسی و فارسی آماده شده که برای استفاده جهادگران عاشورایی تقدیم می شود. در این تصویر از بخشی از سخنان رهبر کبیر انقلاب استفاده شده است که در مورد علت گریه کردن بر ابا عبدالله الحسین علیه السلام است. 

متن موجود در تصویر از کتاب قیام عاشورا گرفته شده است. برای مشاهده و دریافت متن کامل این کتاب به زبان انگلیسی می توانید اینجا کلیک کنید.

استفاده از متن این کتاب به جهادگران عاشورایی توصیه می شود. دوستان می توانند در کنار تصاویر مناسب از عاشورا که در وبلاگ ها ی خود قرار می دهند، از متن این کتاب نیز استفاده کنند.

دریافت تصویر در ابعاد اصلی
حجم: 326 کیلوبایت

They do not know that weeping for Imam Hussain means perpetuation of his uprising and maintaining the fact that even a small number could stand up against a great empire. 

-Imam Khomeini

دریافت تصویر بالا در ابعاد اصلی 
حجم: 234 کیلوبایت
 

"نمی دانند که گریه کردن بر عزای امام  حسین، زنده نگه داشتن نهضت و زنده نگه داشتن همین معناست که  یک جمعیت کمی در مقابل یک امپراطوری بزرگ ایستاد." 

امام خمینی رحمه الله علیه 

منبع: کتاب قیام عاشورا 

دریافت تصویر کلام امام خمینی درباره امام حسین علیه السلام در ابعاد اصلی

 

 

 

+آدرس اینستاگرام: husayn.ashura   

آدرس کانال تازه تاسیس ایتا: @ashuraaa

آدرس وبلاگ انگلیسی : ashuraaa.wordpress.com

به علت مسدود بودن سیستم وردپرس در ایران، برای ورود به وبلاگ انگلیسی ما نیاز به نرم افزار دارید.

 

 

 همه تصاویر درستان وقف در راه خدا و ترویج فرهنگ و عقائد اسلامی است و هرگونه بازنشر و استفاده از این تصاویر در این راه موجب رضایت است