دستت را به من بده

و به من اعتماد کن

من خود نگهبان تو خواهم بود. (با توجه به احزاب: ۳)

فرمانروایی آسمان ها و زمین از آنِ من است 

و من بر هر کاری قادرم.  (با توجه به آل عمران: ۱۸۹)

آیا من برای تو کافی نیستم؟  (با توجه به زمر:۳۶)

 >>برای مشاهده ی تصویر در اندازه ی بزرگ روی آن کلیک کنید. 

وَ تَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ وَ کَفى‏ بِاللَّهِ وَکیلاً :و بر خدا توکل کن، همین بس که خدا نگهبان [تو] ست. (سوره احزاب: آیه ۳)

 

 

+ جملات بالا با استفاده از آیات داخل پرانتز و تفسیر آن ها بیان شده اند ولی ترجمه ی دقیق آیات مذکور نیستند.

+ آیات مورد استفاده:

 
 
  • وَ تَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ وَ کَفى‏ بِاللَّهِ وَکیلاً :و بر خدا توکل کن، همین بس که خدا نگهبان [تو] ست. (احزاب:۳) (آیه موجود در تصویر)
  • وَ لِلَّهِ مُلْکُ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ وَ اللَّهُ عَلى‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدیر: و فرمانروایىِ آسمانها و زمین از آنِ خداست، و خداوند بر هر چیزى تواناست.(آل عمران:۱۸۹) 
  •  أَلَیْسَ اللَّهُ بِکافٍ عَبْدَه : آیا خدا براى بنده‏ اش کافى نیست؟(زمر: ۳۶)

 

+ عکس موجود در تصویر بالا از اینترنت گرفته شده است.

+ به روز رسانی ۱۰ مرداد ۱۳۹۲:  با توجه به بازنشر این مطلب در  برخی سایت های اجتماعی و وبلاگ ها بدون ذکر پی نوشت، این مطلب ویرایش شد و عبارت "با توجه به" در هر پرانتز  اضافه شد تا نشان دهد که جملات بالا ،  ترجمه ی دقیق آیات مذکور نیستند و از هرگونه  اشتباه در معانی آیات قرآن و اطلاع رسانی غلط اجتناب شود. لطفا دوستان بازنشر دهنده اصلاح کنند.